blajblaj

Alla inlägg den 10 mars 2016

Av blajblaj - 10 mars 2016 06:56

Vaknade och var ledsen. Konstigt nog eftersom igår var en alltigenom bra dag. Jag och D hängde på förmiddagen, glömde att äta lunch så vi likosm fick slänga i oss lite soppa och sen rusa till tåget. Heheh, hann inte ens plocka undan. Men det gjorde inget. Va i skolan och planerade uställning till klockan 17, varpå jag stressade hem till syster. Fick en "traditional irish whistle" inkl. anvisningar, övninghäsfte och noter, som hon köpte åt mig när hon var på jobbresa för några veckor sen. Hur jävla kul som helst. Sen åkte vi och hämtade Jenny och drog till föräldrarna och käkade palt. Var så jävla hungrig så jag orkade 2½! Vilket är MYCKET för att vara palt. Extremt mycket flöjtande under kvällen och jävla många skratt. Heheh.... Sen fick jag skjuts hem och försökte läsa lite mail men datorn va helt seg och jävlig så det gick så där. Det går dock lite bättre idag...


Just ja, jag fick ytterligare ett erbjudande om intervju också! PÅ kommunen, som handläggare i skolfrågor! Jag är överpeppad, då jobbet inte bara är för sommaren utan även tim vid behov resten av året. Och fatta att få börja jobba med skolfrågor redan nu, i kommunen! Det är ju kommunjobb som är drömmen... Så på måndag har jag den intervjun, och på tis som tågvärd. Men... Ja, jag vet inte. Det känns, KANSKE, som att jag hoppar tågvärdsjobbet, mest för att det tar sån jäkla energi att gå på såna där gruppgrejer. Det är sjukt ansträngande och jobbigt. Men, å andra sidan jävligt lärorikt.


Idag har vi planering och införskaffning av material på agendan. Jag funderar på att åka in lite senare bara för att jag vill. Har inte diskat på ca 4 dagar och skulle behöva packa lite och slänga grovsopor. Så... Tänker att dom klarar sig utan mig i nån timme, heheh...


Jag ljög, datorn jävlas med mig. Jag får PANIIIIIIIK!!! Måst köpa en ny. Hrmf.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards