blajblaj

Alla inlägg den 9 mars 2016

Av blajblaj - 9 mars 2016 09:46

Idag har halvdag eftermiddag på skolna, men innan dess ska D från klassen komma hit och sy det sista på sitt "hänge"... Jag vill säga "vepa" men jag är inte säker på att det är rätt beskrivning. Hehe.. SKit samma. Hon är på g hit och ska sy hur som helst. Jag har redan lyckats sy 2 kuddar eftersom det blev bestämt inför utställningen. Känns bra att vara snabb. FIna blev dom också, inte perfekta men vem fan vill vara perfekt?!


Intervjun gick bra, den utspelade sig ungefär som jag tänkt och var såklart bitvis jobbig när en var tvungen att stå inför 25 andra personer och på engelska, berätta om sig själv, och sen om en talang en har. Hrmf. Tor jag gjorde ok ifrån mig ändå. Träffade en tjej från konstfack där också, vi har haft en gemensam kurs och vi upptäckte att vi hade mycket gemensamt privat dessutom! Hon ska också börja i min klass från och med nästa kurs! HIhi, det blir bra. Hon är lite äldre (43), inga barn, ingen partner. Gillar´t.


Skulle behöva diska, och gå iväg med sopsäckar. Ska kolla var D är och se om jag hinner innan hon är framme. Heheh. Sen blir det skola och sen blir det PALTMIDDAG! Woop! Ajöken 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards