blajblaj

Alla inlägg den 22 mars 2016

Av blajblaj - 22 mars 2016 16:41

Det är så jävla synd om mig!!! Gaaahhh.. Fattar inte att jag måste ligga sjuk nu och sen vara tvungen att jobba 4 dagar i sträck. ? Håller på att överdosera halstabletter och grönt te. Försöker ligga i soffan och kolla serier. Det går ok. Förutom snoret, det extrema halsontet, hostan och slemmet. Buuhuu... Har dessutom slösat bort alla tårar så jag kan inre ens gråta i min ensamhet... ?

MEN, jag, liksom flera jag känner verkar få en halv förmögenhet tillbaka på skatten. Syster får 16, D får nästan 15 och jag själv får 11... TUSEN alltså. Helt sinnes! Det hjälper ju på sommarbudgeten om jag säger så. Är inte så nervös inför min ekonomi längre. Det löser sig liksom alltid. Oj, JINX på den... Hehe. Nä nu ska jag fortsätta dö den långsamma förkylningsdöden. Gråt för mig på begravningen.

Av blajblaj - 22 mars 2016 07:41

Går att ses som fredag. För vi har redovisning och sen nada mas. Visserligen ska prefekten komma till klassen och prata, troligtvis pågrund av incidenten i onsdags men säkert också för att folk har klagat. Norskan som hade utbytesår hos oss har tydligen tyckt att vi är elaka och ja, jag vet inte. Självklart ska ingen må dåligt i skolan. Vi behöver prata om de här sakerna, men jag vet inte om det är rätt tillfälle just idag. Jag vet inte. Men har litet hopp om att det kommer något gott ur detta. Huvva.


Halsen dödar mig på riktigt. Det gör så fruktansvärt on, jag hostar och har hostat sönder mig under natten. Vaknade flera gånger av den och idag är jag så seg... Fick dessutom ett sms från nya chefen kl 22.13 där hon frågar om jag kan jobba till 18 på lördagen, vilket jag kan, men hon skriver inget om varför. Bara att de är i stort behov att uttöka mina timmar till18.00 Heeh. Ja, vad ska jag säga? Bara det att hon skickar ett sms kl 22.13 tycker jag är fel. Men men... Det är personkemi det här, och den är sned. Jag får försöka tänka bort det.    Nä måste göra mig iordning det sista. Önska mig lycka till inför idag. Hrfm!  AJö  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards