blajblaj

Alla inlägg den 16 mars 2016

Av blajblaj - 16 mars 2016 21:23

Skandalen är ett faktum. Men jag orkar inte skriva om det nu. Det här var en regelrätt teaser. Vi hörs imorrn! 


Ajö

Av blajblaj - 16 mars 2016 08:45

Har känt lite mensvärkar senaste dagarna och trott att det var ägglossning. På väg mot skolan igårmorse kändes det helt plötsligt lite annorlunda och när jag kom upp på instutitionen gick jag på toa. Voila! Mens. 7 dagar för tidigt. Sååå... Ja, förra månaden var den ju 4 dagar för sen så egentligen är den bara 3 dagar tidig. Men å andra sidan brukar den varken vara sen eller tidig så det känns som läge att göra en sån där cellprovstagning! Har ju aldrig masat mig iväg och gjort det, och nu när det liksom verkar knasa sig så är det nog på tiden.  


Var i skolan ända till 21.30 och byggde utställning... Flera personer fick bryt, flera gånger under dagen. Orkar fan inte med folk alltså. Utställningen blir fin och mamma kommer och tittar. Alla andra är ju bortresta och upptagna så det är lite tråkigt. Men.. Ja. Livet går vidare från det med! Hahah... Men eftersom vi va ett litet gäng som stannade sent så sa vi att vi kunde ta sovmorgon. Jag siktar på att vara inne till 11:isch. Det blir bra. Men jag kraschade när jag kom hem. Jag vet inte vad som triggade det, men när jag klev innanför dörren började jag storgråta. Satte mig på hallgolvet, i sann hollywood-anda och bara grinade i 10 min. Sen tog jag mig in och det lugnade sig lite. Duschade, käkade lite knäckebröd och sen var det sängen. Då hade klockan hunnit bli tolv och jag var trött, men det tar alltid tid för mig att varva ned. Somnade kanske vid ett... Och när klockan ringde vid sju var det fan omöjligt att gå upp, var liksom ledsen redan när jag vaknade dessutom, och har haft lite gråt i halsen hela morgonen. Så här sitter jag nu. Försöker vara positiv och se ljust på framtiden men det går sådär... Måste fixa förråd redan till helgen. Det vore toppen att börja få undan skit. Har som sagt inte alltför mycket tid på mig.


Nä dags att dricka en kopp kaffe och sen göra alla morgonbestyr. Bläasch.


Ajö      

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards