blajblaj

Alla inlägg den 18 mars 2016

Av blajblaj - 18 mars 2016 08:22

Inlägget fanns!!!! Wooohooo!! DUbbla budkskap! 

Av blajblaj - 18 mars 2016 08:06

Jag spenderade ungefär en timme åt att skriva ett inlägg igår kväll nä rjag lagt mig. Skrev på telefonen via appen. Det hände så otroligt mycket för mig igår och jag fick ner allt i ett massivt inlägg. Tryckte på spara, den sa att den sparat och jag skulle bara dubbekolla hur det såg ut. Då fanns inte inlägget. Det hade raderats. Jag hatar´t! Och nu orkar jag ju inte skriva om allt... SÅ det får bli listat i punkter i kronologisk ordning:


1. Upptäckte att det var billigare att ha hyrbil från idag tom måndag! Yey

2. Hittade en festival som mitt nya favvoband spelar på precis dagarna innan skolan börjar igen i aug, i England! Får med mig D i klassen! 

3. SKANDALEN: Kommer till skolna vid 11-tiden och upptäcker att C i klassen är helt rabiat och svinförbannad på vissa ändringar som gjorts och är i det närmsta okontaktbar vad gäller kommunikation. Två timmar senare har hon supit ner sig totalt och vinglar runt och är allmänt obehaglig. Jag hämtar våra lärare som med tåvng får eskortera henne från skolan. En i klassen kör hem henne. Punktat så här verkar det inte så farligt, men det var en apjobbig situation.

4. Jag åker hem och ska hjälpa mormor. Hamnar i VÄRLDENS jävla megagräl. Hon kan vara så jävla elak ibland. Nu tänker jag dra mig undan ett tag. Hon får sköta sig själv tills hon lugnat sig. Hon är arg på att jag ska flytta men vägrar erkänna det. Kan inte göra något åt saken.

5. På grund av allt spring, jobb, gå långpromenad från landet, spring för utställlnig etc har gjort att mitt knä börjat spöka igen så när jag ändå var i centrum köpte jag lite mojs och hoppas nu det ska gå över...

6. Kollar mailen och har fått språkresledarjobbet! Men i England! Bev peppad,och mailade bästa chefen på gården, med mina sommarplaner. Tänker att det är där jag ska jobba i sommar. Orkar inte med nåt nytt. Förutom England då! 

7. Får sms från nya chefen, där hon inte har koll på nåt. Hon har tagit över schemaläggningen från bästa chefen och dom verkar inte ha pratat alls. Störigt som fan. Dessutom verkar hon tro att jag är typ 20 år gammal och precis gått ut gymnasiet och typ VILL jobba heltid egentligen??? Hon skrev bla som svar på  mitt svar att jag inte vill jobba varje helg med: "Jaha, du pluggar vid sidan av?" Jag svarade: "jag pluggar heltid, och jobbar vid sidan av" Jävla pucko. Hon jag kommer krascha. Hela tiden. Huuu. Är inte nöjd med den alltså.


Nu måste jag springa till bussen. Ajö 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards