blajblaj

Alla inlägg den 24 mars 2016

Av blajblaj - 24 mars 2016 06:38

Sov på soffan inatt. Eller sov? Slumrade och vaknade, somnade, vaknade, slumrade.. Tills jag vaknade nu. Fick mess från nya chefen också, hon undrade om jag kunde ta frukost både lör söndag... Har ju redan tackat ja till extra tim på lördag kväll och ja.. Nä jag vet inte. Ska ringa henne idag och berätta att jag är sjuk och kanske försöka deala till mig att inte jobba fredag alls utan bara lör-mån... Behöver minst 2 dagar till att vila på. Är helt sänkt. Det har inte blivit ett dugg bättre, snarare sämre... Halsen är det värsta men nu har jag också tappat smak och lukt... ? Och är heeeelt täppt. Och tycker sååå synd om mig. Hehe...

Ska få skjuts ut på landet av syster idag. Det blir bra. Om jag orkar. Fast jag kan lika gärna ligga där som här... Lite kallare bara. Asch det löser sig.

Kom precis på att jag har en läkartid idag kl 8.15 För min jobbiga acne. Har äntligen fått tummen ur arslet och ska gå och ta itu med det. Tror jag kommer få antibiotika vilket kanske hjälper på förkylningen i samma veva?? Hehe tänkte inte på det. Hoppas hoppas. Eller så måste jag vänta tills jag är frisk? Låter mer troligt. Hrmf.

Åååhhh jag vill ta nässpray men jag borde inte! Men det är ju så ljuvligt... ? En treo och nässpray mmmmmmmmmmmmm... Ska köpa mer förkylningsgrejer när jag ändå är i centrum. Hoppas apoteket hinner öppna. Annars finns ju det mesta på Ica. Det är bara dyrare... Tror jag. Har inte kollat faktiskt... Hmmm.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards