blajblaj

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Vem vet? Inte du.

Av blajblaj - 29 december 2011 05:39

Sov som en kratta. Igen. Skit samma. Sov som en kratta natten till tgår oxå. Var bara för lat för att skriva det. Skit samma.


Idag kommer jag vara ENSAM på jobbet. Om inte chefen kommer vill säga. men jag har en stark känsla av att hon håller sig borta. Jag funtade ett tag på att ta med min egen dator så jag kan spela och kanske dra nåt familyguy avsnitt.. Meeeen, jag vet inte det känns lite väl. Även för mig. Eller kanske bara FÖR mig.  


Folk som gillar illrar e fan inte kloka.


Möjligtvis filmkväll med Max nästa vecka????? Hmmm. Det kan aldrig sluta väl... Eller? Han kanske tillhör dom där utrotningshotade männen som faktiskt är ärliga och inte vill mer än dom säger? För han har ju fru. Och barn. Så att ehhhh, det verkar ju dumt att gå i den fällan igen! Det är ju bara det där med Family Guy. Jag kan messa början på ett citat/mening/scen när som helst och få fortsättningen tillbaka. Lite oslagbart. Men det säger ju sig självt. Det kan nog inte sluta väl. Speciellt med tanke på mitt senaste 1 ½ år. Hrmf!!! Borde säga nej. Borde hit, och borde dit. Det är ju HAN som är gift. Icke jag. Huuu. Att man ska ha det där jävla moraliska samvetet. Hu.


Ska försöka ta mig till systemet idag. Champagne till systern och alkoholfritt bubbel till mig själv. För jag tänkte det kunde va kul att INTE ha pommac, eller en nåt konstigt bubbel med tecknade figurer på flaskan! Höhöhöhöh Kanske några Jever till. Får se hur det blir.


Nu äre dags att kuta. Tjo    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards