blajblaj

Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

Rolig kväll, förvirrad natt och seg morgon!

Av blajblaj - 2 juni 2012 12:21

Efter att ha kunnat gå en halvtimme tidigare från jobbet igår, så åkte jag på AW på RP. Lika trevligt som vanligt, och jag hade kramp i kinderna ett flertal gånger. Ja alltså för att jag skrattade så mycket. Helt underbara killar som jobbar där alltså! Vid halv elva var det bara "järngänget" kvar, dvs jag, Max, John och Johnny ( hmm, undrar om båda stavar med h eller hur var det nu...?? Skit samma   ) Och så var det en annan där oxå, men han va lite alkad så jag försökte att inte märka honom så mycket... Hehehehe, inte för att dom andra var särskillt nyktra men ja, så är det visst. Tillslut bestämde vi oss för att dra till Orangeriet. Ett ställe på Norr mälarstrand tror jag det var. Super trevligt och Max fick mig till och med att dansa lite.. Ehhh, det var nog roligare för dom runt omkring tror jag. Hrmf. Ok, inte tänka på det! Hahahah När dom stängde vid ett satt vi kvar som dom där jobbiga gästerna som aldrig går och när vi tillslut fick upp våra arslen ur vintagefotöljerna var jag cepetrött... Men det blev i alla fall snack om att gå vidare, vilket vi påbörjade, tills jag såg en taxi släppa av folk. Jag haffade den och 30 minuter senare var jag i Fiskis. Tror inte ens jag sa tack och hej... Mmmmm. Trött som ett as, men. Ja... Det var här det blev förvirrat. Huuuu. Men efter ett par sms vid tresnåret kunde jag slappna av och nu hägrar den 14:e    


Idag blir det total städdag. Det behövs, och jag har tvättstugan imorrn så det passar ju sniceigt att byta sängkläder. Har fixat en klassikerlista på 5 timmar, så nu är det bara att hoppa i rullskridskorna! Höhöhöh! Först sängen...


Over n´out


PS. Jag är så jävla glad att jag är nykter! DS.

 
 
Ingen bild

Stina

2 juni 2012 15:12

Åh, vilka planer! Vi måste prata, jag måste höra allt. I morgon?

Puss!

(Och du, bryt ihop och kom igen, ät, vila, läs och sov och var glad för du är underbar!)

blajblaj

2 juni 2012 18:28

Du är bäst!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards