blajblaj

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av blajblaj - 5 januari 2015 07:19

Och till min glädje har en auktion jag haft på tradera startat om utan att jag visste det och dessutom blivit såld! Yey. Försöker rensa lite och tänker att istället för att slänga så kanske jag kan få en tia eller nåt för grejejerna, vilket tydligen verkar vara sant. 


MEN. Idag har jag skola.   Det är självstudier, men vi har ett grupparbete i slutet av veckan och det är totalt oförberett, så tanken var att vår grupp skulle ses idag... Sen var det ju bara den där detlajen att gruppen består av mig och D, och klassens alkisar Mia Och Carro. Jag och D har ju sagt från start att det bara kommer vara vi som dyker upp idag. Igår messade Carro och sa att hon inte kunde komma. Hon hade nån lam ursäkt och så var det med det. Mia kommer nog bara inte dyka upp tror jag. Men men.. Det ordnar sig. Har så sjukt mycket att läsa så det kan ju va bra att sitta i skolan och göra det? SÅ man får når gjort menar jag... Hahaha.. Lite jobbigt att jag inte har hunnit köpa busskort, men jag får gå lite tidigare och förbi centrum så löser det sig. Hrmf!


Nu är vi ju som sagt hemma igen efter en jäkla tur. Det har varit sjukt trevligt men nu är både jag och p helt socialt uttömda. Ska bli skönt att bara få vara en tid framöver. Hahahha! Vilket jävla I-landsproblem va? Fy fan... Hahah.. Ja ja. Nästa helg har jag tänkt städa/rensa/fixa. Det ska bli skönt att få bort julen och i samma veva rensa ut allt skit jag samlat på mig senaste åren! Det ska bli så tomt som det kan bli. Och jag ska försöka sälja allt på tradera tror jag. SPelar ingen roll om det går för en krona, det är bara roligare om folk vill ha det man slänger. Känns bättre på nåt sätt.


Nu ska jag, inte vet jag ta det lugnt i några minuter och sen dra till centrum. Ajöss me er.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards