blajblaj

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av blajblaj - 12 januari 2015 07:55

Jag är så sjukt jävla cepetrött att jag vet inte... Jag vet inte vad jag ska skriva, eller tycka eller tänka ens. Huu.. Och idag har vi handledning. Inget mer. Mmm... Men jag ska åka och bada efteråt. Tänker simma minst en halvtimme och sen ta mig fan, minst en halvtimme i bastun, mmmmmums. Måste mjuka upp min spända kropp. Den blir liksom så när man inte har sovit så bra. Fast jag sov som en gud inatt. Somnade fort och sov hela natten. Märkte inte ens när P gick upp. Så jag tänker analysera detta en gång för alla. Jag sover dåligt när jag ska ha mens och när det är några dagar innan och under fullmåne. Så. Då vet vi. Och sen är det ju bara så att man kan sova knasigt ibland. Och det går över... Typ. Inget att hetsa över. Klarrrrt unt färtisch. 


Jag fick undan julen igår, så när som på gardinerna. Men jag har ju inga extrema julgardiner, inga tomtar eller granar utan bara rött och vitt i ränder, typ. Så dom får sitta tills jag pallar.   Det gick bra att hjälpa mormor igår, vi satt och snackade nån halvtimme innan det va dags för tvättstugan. Och den gick också mycket smidigt, vi hade nästan inget att tvätta och det är skönt som fan. 


NU måste jag sluta, har systern i telefon och måste till tåget. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards