blajblaj

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av blajblaj - 6 januari 2015 06:37

Efter en orolig natt vaknade jag för gott vid 4-tiden. Låg och vred mig i vånda i typ en timme och sen tänkte jag: skit samma. Upp och plugga. Du kan ju alltid sova nån timme mitt på dan. Så, så var det med det. Har varit uppe sen dess och faktiskt läst ett helt häfte. Mmm.. Det låter kanske lite, men det tar tid när man måste komma ihåg allt och sortera vad som är viktigt och vad man kan använda sig av. Vi har u den därna paneldebatten att jobba med, så ja.. Det måste ju liksom bli nåt där.   


Och så har jag tänkt lite. Jag är, som många andra, rätt så trött på det där med nyårsLÖFTEN så i år har jag gjort en nyårsönskelista, istället: Kallar den för checklista


 


Jag är jävligt nöjd med den, och den blir ju liksom en sån där som jag får ta fram nästa nyår och checka av: gjorde jag som jag ville nu, eller hur gick det 2015? Hahahha... Tycker inte om krav och måsten, och det blir som det blir. Vissa av önskningarna är ju typ lite omöjliga, som att köpa en overlock... Dom kostar ju runt 3-4000 tusen och ja, det är liksom lite för lyxigt när man är fattig student. Samma sak med landet, även om jag personligen tycker det är en investering. Kommer även bli invald i styrelsen där ute så det kan ju va bra om man vill va där. Heheh... Och jag trooor jag kan få ett lån... Det skulle i så fall va på typ 50-60 000 och då ska jag se till att få en vagn som är hel och utan fukt och dessutom ett vintertält så jag kan va där året om. Det blir bra. Om det blir av.   


Nu ska jag fortsätta plugga. Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards