blajblaj

Alla inlägg den 9 januari 2015

Av blajblaj - 9 januari 2015 07:54

Jag vet inte vad som hände igår, men uppenbarligen kan jag inte läsa schemat. Vi hade källkritik på morgonen och statistik på eftermiddagen. Det är IDAG vi har biblioktekskursen, efter lunch...? Inte för det spelar så stor roll, vi har fått en till meddlem i vår grupp och vi ska ses nu på morgonen iaf. Vår paneldebatt kommer gå åt helvete, men det gör inget. Vi kommer ju GÖRA den och det är väl det som räknas tror jag. Vet faktiskt inte. Heheh. SOm "tur" är, tycker vi ganska olika i hela gruppen. OCh det brukar ju va en bra grund för debatt... Dessutom bestämde vi akademisk kvart igår så jag kan ta ett senare tåg. Yey. 


Fick en jäkla massa bra tips på hur man skriver på källkritikskursen. Bra tips på böcker också. Böcker som jag personligen tycker ALLA borde läsa. Det är ju så sjukt lätt för "folk" att bara läsa nåt i tidningen och sen: Men det eeeeee sant, jag läste det i tidningen. Mmm.. Just det ja. Nä, tacka vet jag lite jävla källkritik. Mums. 


Funderar på att dra och simma idag, fast i saltsjöbaden. Har aldrig varit där, men tydligen är det tjejsim där fredag från 15-18 och det är ju som sagt trevligt. Men jag vet inte om jag orkar släpa grejerna, och vet dessutom inte om jag hinner dit. Beror ju lite på grupparbetet. Hur klara vi känner oss efter morgonen. Vi har handledning på måndag så egentligen är det nog ingen brådis. Egentligen. Börjar bli nervös dock. Hatar att göra saker inför klassen. Det är ju ok när man väl sitter där men INNAN. Huuu...


Nu ska jag gå och bajsa och sen dra till El Skola. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards