blajblaj

Alla inlägg den 15 januari 2015

Av blajblaj - 15 januari 2015 13:04

Jag har en fantastisk dag: gick upp relativt tidigt, pratade med systern, bestämde inför helgen som ska spenderas på Linneberget, packade min simväska och käkade frukost. Knatade iväg till näckenbadet i saltis och simmade i en halvtimme, fick några nya kompisar och bra synsätt på livet, knatade hem. Handlade på vägen, och kände att mmm, falafel vill jag äta idag så jag förberedder för det as we speak. Äter matlåda med svamp och fetaostpaj, mmmums... OCH HAR TANDVÄRKEN FRÅN HELVETET. Min jävla visdomstand, eller ja tandköttet kring visdomstanden jävlas med mig å det grövsta. Varje tugga jag tar, svider det och bränner som om nån skar mig med en kniv där inne. På grund av detta borstar jag tänderna ca 5 gånger i timmen ( ja jag överdriver men inte så mycket) och på grund av DET har jag fått munsår i mungipan. Alltså sånt där "vanligt munsår" typ spricka i huden. Inte för att det på nåt sätt gör mindre ont än ett "ovanligt munsår" som nog egentligen är mycket vanligare inser jag nu när jag skriver, men ja.. Skit samma. ONT. Smärta. Ajsanbajsan. Kan inte öppna munnen som vanligt utan måste ta små små tuggor (vilket jag glömmer) alternativt på riktigt trycka in maten i munnen med fingrarna. Mmm.. Jag vet. Jag har en fantastisk dag. Är ialla fall klar med skoluppgiften och den är inskickad. Nu tar jag helg. Hej då. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards