blajblaj

Alla inlägg den 7 januari 2015

Av blajblaj - 7 januari 2015 07:22

Idag är årets första riktiga skoldag. Det känns bra, om än något ovant. Är så sjukt trött efter att ha sovit som en mupp i flera nätter, och vill egentligen bara ligga kvar i sängen... MEn va fan, har ju varit ledig sen 19:e dec så man ska ju inte klaga. Hahah... 


Normalt sett har vi ju ledigt onsdag förmiddag men idag har dom schemalagt en gästlärare som är logoped. Ska bli jäkligt roligt, och jag hoppas alla i klassen håller sig till sitt normala läs*inte*schemat*ordentligt-inställning för då blir vi kanske inte så många. Jag är lite irriterad på förra kursledaren. Jag har en rest eftersom jag var sjuk, men hon vägrar att ge ut någon info om hur man ska komplettera. Och det stör mig. Men nä. Skit samma. Det är klart det ordnar sig. Nu SKA jag vara positiv.   Tycker bara inte om att ligga efter. Hrmf. 


Idag tänkte jag åka och simma efter skolan. Får se om jag lyckas med det... HEhehehe... Dom har öppet till 21 så jag kan ju åka hem emellan, men... Ja det är nog ingen bra idé tror jag. Då kallar nog soffan på mig och den kan jag bara inte motstå. Nu ska jag göra lite nytta och sen, mot skolan!


Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards