blajblaj

Alla inlägg den 19 januari 2015

Av blajblaj - 19 januari 2015 07:31

Då var det dags igen. Idag börjar en ny kurs och den e lååååång. Tio veckor, och den inkluderar en jävla massa läsande men också en fältundersökning. Antagligen ska vi vara i någon klass och typ... Observera? Inte vet jag. Allt jag vet är att det är grupparbete och som vanligt bävar jag. Vill egentligen inte vara med någon i klassen... Jag tycker ju väldigt bra om vissa, men ALLA har nån corkyness och (såklart jag också, säger inte att jag är perfekt) hur mycket jag än tycker om D så är hon väldigt speciell. OCh väldigt osäker. Och jag orkar inte vara hennes bärande pelare, som det blir om vi hamnar i samma grupp. Jag orkar inte vara bärande pelare alls faktiskt. Dessutom är 90 % av klassen sjukt lata och resten är överpresterare. Huuu... Men men, grupperna är inte färdiga än så det är väl ingen idé att grina om det redan nu. Hahah...


Till nästa problem: D i klassen frågade om vi skulle simma tillsammans på liljeholmsbadet idag. Jag kände inte riktigt för det, då hon har sagt att hon vill ha det som TRÄNING och typ hårdsimma i 2 timmar och, och ja... Du vet. Vara sån där. Sån där som jag inte vill vara. Så då sa jag att jag inte kunde. Jag vet, jättedumt, men min plan är att vi åker tillsammans nån dag i veckan, jag får genomlida och sen kan jag efter det säga: jag tror du får gå själv, jag vill ju inte simma som du... Etc.. Det kan nog funka. Men idag vill jag bada ensam. Så nu vet jag inte hur jag ska få med mina badkläder utan att hon ser dom. Herregud, ja jag hör, jag låter som en tolvåring, och det e skitlarvigt men va faan.. Det e måndag, 6 dagar kvar till mens och jag är nervös inför klassgrejen. OCh jag vill njuta av en badstund och inte hetsas till träning. Jag får va barnslig. 


NU måste jag springa till tåget. Ajöss



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards