blajblaj

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av blajblaj - 11 januari 2015 09:37

Min klocka ringer ju alltid kl 8.00 på helgerna (ja du tycket kanske att det är konstigt, men jag får så lätt "ångest" om jag sover för länge, och dessutom får jag både ont i huvvet och och ont i kroppen, vilket bara försämrar dagen ytterligare. ) Men idag gick det bara inte att gå upp. Jag stängde av min klocka och tog P:s larm istället, hans ringerkl 9.00 Men han gick upp och snoozade han med. Heheheh... Har ju sovit jäkligt dåligt senaste nätterna, så det kan ju ha med det att göra...


Idag är en sån där MÅSTE-dag. Jag har lovat mormor att hjälpa till med lite fix och trix och dessutom har jag tvättstugen. Nu var vi så dumma att vi inte bestämde nån tid, och jag har liksom lite stress över NÄR jag ska bege mig till mormor. Bäst vore väl att sticka dit nu direkt, få det avklarat, ta med tvätten och sen gå hem. Men ja, jag vet inte... Jag drar mig för måsten. 


Först ska jag iaf äta frukost. Sen får vi se. Måste kanske en sväng ut till landet och kolla till hinkarna och båten och what not... Heheh. 


Har hunnit prata med mormorn nu, och jag går dit till halv tre. Puh. Nu måste jag... Fan, jag ville skriva slänga mig ner i soffan men jag borde städa undan julen. Men jag ORKAAAAAAR INTEEEEEEE.    Ja, ja.. Ok. Gaahh. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards