blajblaj

Alla inlägg den 25 januari 2015

Av blajblaj - 25 januari 2015 09:14

P satt uppe och kollde mma matchen ( http://www.expressen.se/sport/mma/the-mauler-chanslos-mot-anthony-johnson/ ) inatt och det är svårt att sova då. Alltså han hade såklart knappt nåt ljud på och frågade om det va ok, och det va det ju. Men jag sov dåligt likafullt. Tror han gick och la sig vid fyra eller nåt. Och så ska jag få mens typ, idag, så jag är lite surig av mig. Hrmf.


Igår va supertrevligt, jag och syster möttes upp i sickla och drog runt och kollade kläder. Fick dock reda på att H&M slutat med plus size både i sicklabutiken och Nacka forum, vilket provocerade mig utav bara helvete. Expediten jag pratade med kunde nämligen inte svara på varför. Hon var lika förbryllad som vi. Min slutsat: butikscheferna gillar säkert inte tjockisar. Gaah. Idioter. MEN. innan dess hann vi möta upp mamma och pappa för en thailunch i sickla, så jäkla gott, tre små rätter och extra jordnötssås, såklart. Mums. Dessutom pratade vi om vår plan för att få mamma och pappa hit till nacka istället för att dom sitter och häckar ute i Täby?? Huuu..


Jessica hittade en hel del kläder på Kappahl, som nu är nya vinnaren med sitt märke XLNT. Tackar.


Jävla skit nu brände jag min gröt. Heheh.. Ja, ja... Casualties in cooking. Får dränka den i kanel och socker så blir det nog bra. Nu ska jag äta upp min gröt och sen ringa mormor och kolla om hon behöver ha handlat. Det lät så i torsdags.


Ajö 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards