blajblaj

Direktlänk till inlägg 11 mars 2016

Mer och mer sällan

Av blajblaj - 11 mars 2016 21:19

Jag har precis kraschat. Jag hatar det här! Trodde väl att jag skulle göra det när jag väl kom ut till landet, men det har hållts i schack ända tills nyss. Hade bäddat mer mig i soffan och kollade x-files på datorn. Har chips och godis och allmänt trevligt. Sen blev jag suuupertrött och kände att jag måste gå och borsta tänderna... Sagt och gjort. Kom tillbaka till vagnen och flyttade mig till sängen, och började storgråta. Och nu kan jag inte sluta... Jag vet att det kommer komma såna här tillfällen men jag vill inte det. Jag vill vara glad. Och glömma att mitt hjärta är trasigt. Jag vet att det kommer gå över, det är redan bättre mestadels av tiden, men det gör fortfarande ont. Jag känner mig fortfarande lurad. Och dum. Så jävla dum. Och ensam. Det är en konstig ensamhet, en sån, där en är omgiven av människor en tycker om men ändå är helt ensam.

Bäst att dra fram mina mantran igen: DET GÅR ÖVER. DET KOMMER BLI BÄTTRE. JAG KOMMER BLI BRA. JAG KOMMER BLI BÄTTRE.

Imorrn ska jag jobba. Det blir skit, men inget jag inte överlever.. Bankomaten.

Det kommer bli bra att flytta ut hit. Bara han tar bort sin jävla båtjävel så jag slipper påminnas om honom hela tiden. Såg att han iaf hämtat kanoten och lagt upp i båten. Det var bra. Då behöver jag inte oroa mig för att dom försöker sneaka kvar den. Usch. Jag hatar att han får mig att bli så här bitter och elak. Men jag orkar verkligen inte ha något med den där familjen att göra. Jag vill inte påminnas om det liv jag hade och trodde jag skulle ha. Jag hatar att vara så här ledsen! Jag är så evinnerligt trött på det.

PS lunchen med underbara Emmis idag var helt enkelt super. Du är så fantastisk. ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards