blajblaj

Alla inlägg den 6 februari 2016

Av blajblaj - 6 februari 2016 09:51

Idag har jag kalas på agendan. Det känns så där. Men det är bara att bita i äpplet. Det är inte förrän 17.00 i eftermiddag så... Och det innebär gratis mat och det är ju alltid bra. Igår köpte jag en kycklingpita från pizzerian till middag. Det är första gången sen jag blev dumpad. Den var lika god som jag minndes, hahah! Som om det skulle ha ändrats liksom? Nåväl... Jag och syster ska försöka ses nån timme innan och köpa ett kort och ta en fika. Det är bra för då kan jag åka ändå lite tidigare och ta mig till clas ohlsson och köpa handsfree och akrylfärg. Hehe. Bra. Har egentligen inte råd men vafan. Har som sagt massor med mat hemma och alla räkningar är betalda. SÅ varför inte...  


Idag är jag seg som fan. Gick upp vid 8.20 och har sen bara fisit runt här hemma. Har druckit en kopp kaffe, påbörjat en ny mönsterrapport, spelat mina mobilspel, surfat runt på bostad sthlm och stickat två varv på presenten. Mitt första försök till den fick jag repa upp för den blev för stor och garnet var inte lämpat för ändamålet. Så nu har jag valt om. Det blir nog bra. 


Jag är så jäkla hungrig. Är sugen på bröd men har inget hemma. Kanske kunde baka scones, men... Jag har inget mjukt smör och det tar så lång tid då. Hrmf. Ja, alltså det går ju ändå, men. Jag har diagnos på sånt där. Det måste liksom gå på rätt sätt, hehe... 


Nu har jag tagit en dusch, pratat med syster och värmt på en pizzabulle från frysen. Det får duga.


Ajö 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards