blajblaj

Alla inlägg den 7 februari 2016

Av blajblaj - 7 februari 2016 21:49

Jag har inte gjort ett jävla skit idag. Låg i soffan och kollade x-files ena sekunden i nästa vaknade jag och visste fan inte vart jag var! Hahaha.. Hade toksomnat och det var såååå skööönt. Haha. Mmmm, jag får helt enkelt bara acceptera att jag är sån här nu: 

Hahhahahah!! This is me now!! 


Fast en sak har jag gjort: jag har gjort klart del ett av presenten. OCH haft tvättstugan. Ok, jag är bäst. Hej då 

Av blajblaj - 7 februari 2016 13:25

Alla dagar är fan vilodagar nu för tiden... Fast inte mig emot. Börjar dock bli lite rastlös och har börjat tänka att jag ska ta mig ut i skogen. Det är ju en bra start iaf. Om jag sen tar mig ut är ju en annan fråga. Hehe. Men samtidigt känner jag att jag måste gå på magkänslan även om den är lat och bara vill ligga i soffan. Gjorde en lyxig frulle till mig själv imorse. Bakade scones och gjorde en hel kanna te. Det va nice.

Kalaset igår va jättetrevligt. Maten var god, tårtan ännu godare! ? Haha... Denise blev glad över presenten, ett passfodral och 1500 kr! Haha skulle jag oxå blivit glad av.. Men va fan, hon fyller ju 18. Jag fattar inte det... Hur gammal skulle liksom jag vara då?? Haha. NEJ tack. Jag stannar på 26. 26 är en bra ålder.... Eller nä, 30. Då hade jag varit nykter i 1 år och jag slutade röka. Bra ålder.

Har sökt 2 jobb idag. Båda verkar bra men den ena skulle jag faktiskt gärna få. Båda var också extrajobb, vilket nog skulle va bra för mig. Tjäna lite extrapengar nu innan sommaren.

Har tvättstugan ikväll och måste tvätta åt mormor också. Men jag var smart nog och hämtade hennes tvätt igår när morbror skjutsade hem oss. S M R T. ?

Borde laga mat idag. Så jag har några matlådor inför veckan. Men jag är inte sugen på nåt. Hittade en påse quorn i frysen så om jag orkar kanske jag gör en currygryta. Hmmmm.. Ja. Nä jag har verkligen inget intressant att säga idag. Får återkomma imorgon. Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards