blajblaj

Alla inlägg den 27 februari 2016

Av blajblaj - 27 februari 2016 07:40

Och den började med att jag vaknade en timme för tidigt. Det är helt i sin ordning, jag låg och drog mig och kollade instagram. Tog mig upp innan klockan ens hann ringa och började göra mig iordning. Sen ringde mormor. Så det vara på med kläder och springa dit och hjälpa till men ytterligare ett toabesök som gått snett. Sen fipplade jag lite och är nu hemma ovh gör mig iordning det sista, eftersom....:


Igårkväll dubbelkollade jag vilken tid jag skulle ta bussen nu på morgonen, och det visade att jag hade sett fel, och kollat en vardag. Det går INGA BUSSAR SOM PASSAR. Så jag ringde syster igårkväll och mutade till mig en skjuts. Men alltså, det suger så hårt och jag vet inte hur jag ska lösa det. För antingen kommer jag till jobbet 07.41 eller 09.43 Jag börjar 9.00?!?!? Får snacka med dom och se om det går att lösa på något vis... Hoppas. Annars kan jag inte jobba. JO. Jag kan åka ut till landet på fredag kväll. Så kan jag faktiskt göra de helger jag jobbar fram tills jag faktiskt flyttar ut. Mmm... Sen kommer det väl nån form av sommartabell och den brukar ju gå oftare... VI får se hur det löser sig.


Fick ännu mer tråkuga nyheter igår. Systers frus syster har blivit dumpad. PÅ ungeför samma sätt som jag och H. Helt plötsligt och bara: Tack och hej. Dom hade varit ihop lite mer än 2 år. Det känns som epidmei. Hehe, FÖrsöker hitta mönster i det som händer och så, men det är ju dödfött. Människan är inte rationell. Det är det första jag måste komma ihåg. Och sen är ju livet så här. Det är livet.


Love is like a fart, if you have to force it, it´s probably shit.  


Och hörrni, snart är det MARS. Tiden går så jävla fort. Allt går över med tid. Tid är det bästa som finns. Haahah, now i´m a philosofiser.


Ajö 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards