blajblaj

Alla inlägg den 17 februari 2016

Av blajblaj - 17 februari 2016 10:42

Ni vet den där förestående datorkraschen jag varit rädd för ett tag nu? Mmm, jag tror den inträffade typ nyss. Helt plötsligt stängde datorn av sig. Och nu går den inte att igång. Hehe... Känns på nåt sätt, rätt åt mig..? Haha. Jag vet inte. ? Har nu tagit bort batteriet och ska vänta lite så får vi se vad det blir av det hela. Fy fan alltså. Tur att jag har telefonen.. Och att jag kopierade över allt viktigt till den externa hårddisken! Men idag syr jag bara ändå. Så jag "behöver" inte datorn... Men fan va jobbigt om jag knte får igång den... Då kommer jag få vara i skolan MYCKET mer än jag behövt hittills... ?

Det går hur som helst framåt med min folkdräkt. Det är kul. Jag försöker att inte tänka så mycket utan bara sy på instinkt. Haha det kan bli hur som helst faktiskt. ? Men som sagt: kul!

Nä nu ska jag äta lite och dricka en stor kopp te.. Sen fortsätta sy. Mmm. Livet! ?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards