blajblaj

Alla inlägg den 21 februari 2016

Av blajblaj - 21 februari 2016 16:36

Det har varit så jäkla skönt på Linneberget. Vi har typ bara vilat. Ja, och eldat lite. Och grillat. Det har varit fint. På väg hem hann vi med att hämta upp Jenny i Linköping och handla åt mormor på willys. Hon är nämligen jättedålig. Så dålig att det är jobbigt. Jag visste att det skulle bli så, när hon skrevs in för den här sjukvården i hemmet. Just nu får hon en antibiotika kur via sprutor för andra gången på bara typ... 3 månader... Hon som aldrig här ätit antibiotika förut. Men, men. Jag vet ju att hon har en dödlig sjukdom. Det är bara svårt at inse det där med själva döden. Hrmf. Håll tummaran att hon blir bättre.


Det är dock skönt att vara hemma. Är lite seg. Ska ta en lååång skön dusch och sen bara förbereda mig för veckan. Tänker försöka göra klart uppslaget imorrn, för att ha resten av veckan fri så jag är utvilad till helgen och JOBB. Jag ska jobba på gprden till helgen??!! Ja, pengar, pengar, pengar. Tänker på pengarna. Som syster så fint sagt: se det som att gå till bankomaten. Ok!   Tror det kan bli lite mysigt, förutsatt att det inte är så mycket folk vill säga. Hihi. Nä men det blir bra. Det blir det. 





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards