blajblaj

Alla inlägg under mars 2012

Av blajblaj - 1 mars 2012 21:07

Måste man verkligen ha det till Barcelona?? För jag hittar inte mitt och det är ta mig fan FÖR jävla jobbigt att fixa nytt. Tror ju för sig att det var dags för ett nytt snart, men ändå!! Va? Jag vill  hitta det. Hmmm. Vart kan det vara? Får göra det man alltid gör i sånna här situationer....
























Ringer mamma.   


PS jag har fått en konstig hosta, jag vill inte tänka tanken ut. Jag VÄGRAR bli sjuk.  

Av blajblaj - 1 mars 2012 19:46

Det blev fel idag. Det var så mycket som blev fel att jag inte riktigt vet om jag ska traggla igenom det eller bara försöka glömma. Huuuu.


Jag måste lära mig att hålla käften. I tid och otid kommer jag med sanningar som folk inte behöver veta. Varför gör jag så? Varför är det så fantastiskt lätt att dra ur mig minsta lilla? Va? Jag är så puckad ibland.


Jag måste sluta ta allt så personligt. Fy. Tvi.


Men en bra sak, jag får gå tidigt! Så jag hinner med tåget. Mmmums.


Och jag är så sjuuuuukt peppad på den här helgen att det är svårt att hitta ord. Det kommer bli så JÄVLA bra. Note to self: ta många kort. FÖR HELVETE.


Ok, några to do´s innan sängen:


1) Packa en liten väska, ska ju ändå bara mysa runt i myskläder och äta popcorn hela helgen så det behövs inte  mycket. Dessutom kan jag låna kläder etc av Stinis OM det skulle behövas! Tjo

2) Diska

3) Se till att det finns saker på datorn så jag kan njuta ordentligt av tågresan imorrn!

4) Duscha 


Ok. Over n´out 

Av blajblaj - 1 mars 2012 07:47

Eller? Nya tjejen är på det andra stället idag och imorgon. Fast just idag gör det inget för jag får vara i restaurangen, och behöver inte ha närkontakt med kufen. Men imorrn! Fast då är det fredag och ajg SKA få gå tidigt för jag har ett tåg att passa! Tjoohooo. Fan tänk om dom bara: nä. Isch. Isch. Inte tänka så. Det löser sig.


Nåväl: Idag är en bra dag och det ska bli KUL att gå till jobbet! HAHA

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards