blajblaj

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av blajblaj - 16 januari 2012 21:02

Fy fan va nöjd jag e över den rubriken då! Idag körde, inte bara jag ( Jenny ) utan även syster fru ( Jenny ) spinning bas på friskis. Herregud. Det va tungt. Det tungt... Och ta mig fan. Det var KUL. Eller ja så kul som kan vara att sitta och cykla! Halvstå och cykla! Stå och cykla! I en timme. Ledaren var i övre medelåldern och hette PirrkoLiisa. Jag skojar inte. Men jag e osäker på stavningen  


Åt sallad före träningen i hopp om att inte vara så där dödshungrig som jag alltid blir.. Men nej, nu har jag precis tryckt i mig en skål yoghurt med crunch, en stor kopp te ( med mycket socker  ) och en halv macka. Mmm. Sån e jag. Jag måste vänja av lelle magen med massiva matintag, det kan inte vara hälsosamt.


Imorrn e det tisdag. TISDAG. Sovmorgon och jobb akväll.


Jag måste komma på vad jag vill göra i helgen... Hmm?


"Strö ris på min pulpet. Ta en klunk av bläcket.. Kom till mig under täcket, dela min ensamhet.. Nu e vi lika gamla, kom, låt visiret ramla, kom, tänd ett litet bloss. Strö granris över oss, strö granris över oss.." 






    

Av blajblaj - 16 januari 2012 04:52

Slippa den där lata helgen.


Idag ska jag träna, med systers fru! Det ska bli riktigt kul, och förhoppnigsvis kommer vi med på ett spinningpass. Ja, alltså det ska inte bli riktigt kul att TRÄNA, utan hänga lite med Jenny.


Fast jag vaknade med magont. Det e den veckan på månaden och även om det inte var SÅN magont så blir man ju så jävla kass, i ta mig fan hela kroppen, den veckan. Suck. Det är orättvist. Och ingen har jag som kan ta hand om mig heller. Ännu mer orättvist. Ja. Så här blir man när man har veckan. Mmmm. Fan.


Är inte sugen på jobb heller. Men jag har öppning, så jag slutar ju gudomligt tidigt, det är i alla fall nåt! Håll tummarna för att denna veckan går lika fort som förra. Då är det snart helg!


Tjo 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards