blajblaj

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av blajblaj - 29 januari 2012 19:25

  Dom  här killarna är inget att leka med. Fy fan va coooola dom e! For real.




Och här e en annan:


  Kolla in den pälsen han har på sig nån minut in i videon. Ohlala...


Av blajblaj - 29 januari 2012 16:59

Jag har sagt det förut. Jag har till och med gjort ett misslyckat försök att flytta till sagda land. Men, nu, mina vackra vänner tänker jag TA MIG FAN LÄRA MIG SPANSKA. Jag har hittat alla gamla böckor och lexikon jag hade med mig, och nu tänker jag plugga glosor och fan och hans moster, tills det sitter. Hur svårt kan det va?  


Helgen var mycket bra. Vi hann med en hel del, och nu har jag tvättstugan. Jag hade sån tur att INGEN annan kom, vilket gjorde att jag kunde boka på 2 maskiner till, vilket  då såklart innebär att jag kommer vara klar om 1 timme! HAHA! Mycket nöjd. Sen har jag tagit ut alla ingredienser till hemmagjord pizza. Sista stoppet på en bra helg. Mmmm, det kommer bli bra. Och bra är som vi alla vet... Bra.


Jag vill boka Barca nu. Men ja, det kan ju va bra att fått ledigt ok. Och det ska jag fixa imorrn. SKA fixas imorrn!! Hrmf.             

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards