blajblaj

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av blajblaj - 24 januari 2012 19:54

Jag hade skrivit grejer här. Och lagt in en musikvideo. Men jag har av okända anlendingar blivit censurerad. Skumt. Speciellt eftersom jag skrev om progg och knark och sprit. Hmmm. Hahahah Ska testa lägga ut videon igen.




Dagens gastronomiska höjdpunkt: nudlar med kycklingsmak och frukostknäcke. Intages i STORA mängder.


Jag tycker så mycket om den nya. Det är redan 1000 gånger bättre. ALLT. Hon gillar mig oxå! Vilket är så SKÖNT. Så jävla skönt.

Av blajblaj - 24 januari 2012 07:37

Jag var ju lite upp och ner igår så jag glömde liksom berätta om min dag. Vår nyaställde kom ju, och som genom ett trollslag har snärtan ändrat sig. Nu skickar hon inte alls ut samma vibbar, utan ler ( äkta! ) och känns liksom hlet avslappnad. Kan det vara så att jag har skickat ut osäkra vibbar, så att hon liksom har kännt sig otrygg, eller vad man ska kalla det? Inte fan vet jag. Allt jag vet är att jag inte är samma person som sist jag jobbade i restaurangbranschen. Jag trivs inte jättebra och är inte nöjd med mitt val. Jag VET att jag vill plugga till nåt annat och att jag absolut inte kommer stanna på det här stället längre än 2 år, så EGENTLIGEN... Egentligen är det nog mitt fel. Och i och med att den nya kom, så känns det genast mer tryggt för alla. Mmmm. Jag tänker tror så. OCH genast hitta en kurs i matte B, så jag kan göra slag i saken och komma bort från denna helvetesbransch.


Och så vill jag bara tipsa om Fantastiska Lisa Ekdahl, det här är inga nya låtar men dom är nya för mig. Och jag älskar dom:  



Så fort man kommer över hennes konstiga artikulerande och vispoppiga snoffsighet, så hör man. Känslan liksom. Mmm, bra som fan. nu blire spring igen tjoss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards