blajblaj

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av blajblaj - 19 januari 2012 23:01

Jag blev kär! Och inte bara 1 gång! Utan 2! Hahahahha! Dom var så olika varandra oxå, jag kände mig lite schizofren men va fan. Man lever visst bara 1 gång... Och den ena stirrade ut mig så hårt, jag ville säga: you are the one that always stares att me. Why is this? ( hoppas ni har sett dodge ball, om inte. Synd. Där gick du miste om ett skämt. Ett riktigt kul skämt. Ok. Se dodge ball.) Men han stirrade på det där söta sättet, lite blygt liksom. Hahahah söt söt.


Och så tänkte jag på det här med att man är mer rädd på kvällar/nätter... Typ om man är på väg hem sent och så där. OCh så tänkte jag: Varför är det så? Finns det FLER knäppisar ute på nätterna? En knäppis går runt i sin lägenhet hela dan, men när kvällen kommer, ja då jävlar ger den sig ut. ??? Egentligen låter det ju bara konstigt. Om jag var en knäppis ( ok, bespara er komentarerna  ) och ville skada någon, till exempel.. Så skulle jag nog ta mig ut när det var fler folk ute. Typ rusningstimmarna... Inte vet jag hur knäppisar tänker, hehehe men ju mer jag funderar dessto konstigare låter det.. Och fy, va trött jag är. Vilket jävla skitsnack, hahaha... Jag borde skita i det här o gå o lägga mig.


Ok så får det bli.   

Av blajblaj - 19 januari 2012 07:28

Jävla skitnatt jag har haft. Och nu e jag sen. Fuck off 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards