blajblaj

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av blajblaj - 21 januari 2012 19:46

Först fick jag ångest över att lördagen försvann så fort. Sen fick jag bra-bra-bra-bra-känslor i magen. Och nu känns allt Bra bra bra bra!!! Bra va?!  


Vi tar en gammal idolbild på det:   Jag måste fan lära mig telefonen!! Så det blir lite nyta bilder på SnyggJenny! Hehehehehe


Här e en fin en:   Jag e nöjd. Nu ska jag... Inte vet jag. Kolla film? Tjoss        

Av blajblaj - 21 januari 2012 15:21

Sladden funkar, skärmen funkar, mobilen laddas... Ok, jag e lugn. Jag kan blogga. Jag kan se på serier. Ok, jag e lugn.


http://sakerjagskriver.wordpress.com/2012/01/20/juholt-all-over-again/#comment-110


Jag vill att ni läser det i länken skrivna. Det är fantastiskt, skrivet av en fantastisk människa. Helt enkelt. Speciellt du Jessica. Jag vill att du läser..   


Sitter nu, i LUGN och RO och fipplar. Har köpt på mig godis, gjort kaffe som avnjuts i en STOR kopp och har fått låna en film av systern som jag tror jag ska spara på till kvällen:   Så fort jag ser Will Ferells vackra nuna, tänker jag: oslagbart. Och så också denna gång. Sen får vi se vad jag EGENTLIGEN tycker.


Tror jag har både ett avsnitt av Modern Family OCH Big Bang redo att streamas så jag känner mig rätt tillfreds.


Ok, over n´out 


Av blajblaj - 21 januari 2012 12:44

Ja.. Eller, sladdkrasch! VIlket i sin tur ger mig mobilkrasch eftersom jag bara har en USB-kabel att ladda telefonen med. Vilket åll



SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT jag gjorde nåt o allt raderades. Nu skiter jag i detta.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards