blajblaj

Alla inlägg den 31 januari 2012

Av blajblaj - 31 januari 2012 04:55

Jag är så trött. Jag har ont i hela kroppen. Jag har extrem huvudvärk. Jag vill inte. Hur ska jag komma ur det här? Jag mår lite illa, så trött är jag. Fan. Och så ska jag på det där seminariumet. Fan. Och man får betala om man inte dyker upp. Fan.


Nu måste jag skynda mig. Fan 

Av blajblaj - 31 januari 2012 00:42

Jag har slumrat i typ 2 timmar. Sen vaknade jag på riktigt. På med tv:n och ett försök till insomning, men nä. Så tillslut sa jag: skit samma! och nu sitter jag här med en stor kopp varm choklad och ångest inför morgondagen. Jag kommer få skäll för jag har inte hunnit klart med interndebiteringen. Så, ja... Så är det. Men å andra sidan. Vad fan rör det mig? Då får dom väl bli sura då. Jag har ett liv. Jag tänker fan inte ha dåligt samvete för det här. Jag gjorde mitt bästa, det räckte inte hela vägen. Ok?


Imorgon ska jag oxå gå en timme tidigare, för att gå på ett gratis seminarium om betlösningar på internet. Det ska bli skoj.  


Ok, nu ska jag... Inte fan vet jag. Fundera på varför jag får så här. Mmm, det ska jag göra. Hej då  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards