blajblaj

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av blajblaj - 18 januari 2012 21:41


Underbart. Lite lång kanske men ta mig fan HUMOR.


Idag var en skitdag. Imorrn blir nog oxå en skitdag. Men tack Jennie och Fisan, ni gav mig i alla fall ett toppen avslut!! Och tack för att jag fick ranta   Jag är helt enkelt en rantare!!


Nu ska jag gona in mig och sen ska jag INTE tänka på jobbhelvetet. Puss. 

Av blajblaj - 18 januari 2012 04:57

"Tankarna snurrar galet fort. Jag vet inte vart dom tar vägen, för inget vettigt blir gjort. Jag tänker att jag kanske vill flytta, men vad gör det för nytta? Jag är jag och det kommer jag inte ifrån. Världen kommer alltid snurra och jag kan bara se på. Att vilja ändras men inte kunna, det är ta mig fan en last, inga vinster vunna. Vill jag rimma eller vill jag dikta, jag vet inte. Jag kan inte sikta. För hur siktar man när man inte kan se?


Jag längtar och längtar men inget kommer. Tankarna snurrar än fortare. Jag ser dom andra leka sina liv, men jag står utanför mitt och undrar när det ska börja.


En man sa till mig: Livet ska inte bara levas, det ska upplevas. Ut med dig! Upplev. Men här sitter jag, fortfarande, och väntar på att få ett starttecken som inte kommer. Banan är klar, det är bara att köra. Men jag? Jag sitter där jag sitter"


Men hörrni, idag är en bra dag!! Tjoss


       

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards