blajblaj

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av blajblaj - 22 januari 2012 20:44

man får göra vad man kan. Nu är jag nyduschad, nymasserad och mätt. Det luktar tigerbalsam om hela mig, men det var det värt. Den jävla huvudvärken vill ju inte släppa så det var liksom läge.


Jag ska snart lägga mig i sängen och njuta av lite dokumentärer. Men jag vill nog slå ett slag för filmen jag nämde igår:   Den hade sina höjdpunkter då jag faktiskt skrattade rakt ut. Men över lag var den lagom. Den var kul. Inte hilarious, men kul. Väl värd att se.


Imorrn blir det spinning med Jenny och Pirkkolisa. Jag e redan nöjd. Och nya tjejen på jobbet börjar. Hoppas, hoppas hoppas hon gillar mig och inte den andra. Ja just det. Inte tänka bara göra inte tänka bara göra inte tänka bara göra.


Och helt allvarligt. Jag har inte kvar några telefonnummer. Min telefon e sönder. Så att ehhhh.. Om det e nån som väntar på att jag ska höra av mig såååå... Ja. Så går inte det. Heheheheh. Så ni vet liksom.


Nu blir det sängen. Fan man kanske skulle bo på hotell här i stan nån kväll i veckan?! Det skulle NÄSTAN vara som att komma bort lite... Hmmm...   

Av blajblaj - 22 januari 2012 11:51

Som balsam för själen. Jag måste bli bättre på att ta mig ut i skogen. Det gör så gott. Så fruktanskvärt gott. Tack syster för en mycket trevlig snackstund.


Nu ska jag äta rester från igår. I sängen med resten av sällskapsresan och filmen som jag aldrig såg i går.   Lika bra att go all in och njuta av den lilla ledighet man har.   

Av blajblaj - 22 januari 2012 07:38

Efter mitt sista inlägg igår, började jag känna mig... Dålig. I brist på annat ord. Jag vet inte om det var ångest eller om jag faktiskt håller på att bli sjuk. Jag började bli yr, och illamående. Och eftersom illamående oåterkalleligt ger mig ångest är det lite svårt att veta vad som är äkta och vad som bara är ångest. Jag undrar om jag Jinxade mig själv genom att skriva att jag kände så där bra bra bra. Inte vet jag. Men jag pratade bort det mesta tillsammans med syster, som mycket lägligt ringde precis när det var som värst.


Detta får mig oxå att minnas att jag har haft en ihållande huvudvärk i vänster tinning ett par dagar... Idag vaknade jag med den och jag tror det var likadant förra veckan. Jag är dålig på det där med smärta, jag förtränger att jag känner det tills jag inte har nåt val. Hehehe och DÅ tar jag en Ipren. Fy fan. Det e ju tur att man inte e skadad på nåt vis.


Så nu börjar operation "frisk och sund":   Och detta ska bli mitt motto! Haahahah Underbart.


Usch, jag mår inte bra idag heller... Ska kanske lägga mig igen. Har sovit som ett mos inatt på grund av ovanstående anledningar. Jag måste nog kolla på sällisresan.


Ok, så får det bli. Ajö.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards