blajblaj

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av blajblaj - 10 januari 2012 19:53

Min hjärna... Alltså jag fattar inte. Ena sekunden tänker jag bra tankar och så smyger sig en liten jävel in och viskar: "ja men tänk om det är så häääär??? Dom kanske sa så för att jävlas. Dom kanske e ironiska. Dom kanske e falskast i Världen. Dom kanske vill att du ska klanta dig." Fy fan. Och det här kommer låta än mer pretto än vanligt, men ja.. Vi vet ju redan...   


Detta slutar nu. Jag tänker inte analysera. Jag stänger av. Jag stänger ned. Nu får det vara nog. Och Jenny för helvete. Behandla andra som du vill bli behandlad själv. Ok. Och så slutar du upp att grina. Ta kontroll.    


Annars har dagen varit jävlig. Men det ska vara så ibland. Och jag hade ett missat samtal. Från ett av företagen jag var på under Uniflex. Ja, det där företaget jag var på när jag gick på intervju, ganska direkt innan JAG FICK SPARKEN. Ja... Vad ska man säga... Mycket ska man höra innan öronen trillar av. Tydligen har hon jobb åt mig. Nu. Weird. Men, men. Man får se det possitiva. Hon måste ju tyckt jag var bra i alla fall. Trots allt. 


Nu ska jag lägga mig i sängen och återigen läsa en av Mia Törnbloms böcker. Det är sånt som gör mig pretto. Men jag e fan hellre pretto än ledsen för att jag.. Hrmf, "blir dåligt behandlad..." Usch. Skämmes.


Go´natt 



Av blajblaj - 10 januari 2012 04:59

Jag gick och la mig vid tio igår somnade kanske vid halv elva, elva. SOV HELA NATTEN. Mmmm. Jag sov BRA hela natten. Kvällarna innan har jag fan gått o lagt mig typ nio. Inte konstigt om man vaknar och e pigg. Jag tror faktiskt bara jag behöver typ sex timmar. Då är det som bäst. Jag måste lyssna på mig själv... Eller som jag skrev till Stinis: Vi kanske är lite för hollywoodiserade.. Livet ska vara så topp jämt, och... Nix, no can do. Livet är inte så i verkligheten... Men oavsett vad, tänker jag ha en bra dag idag också.


Gissa dagens låt: "I like your looks, i love your smile..." och den som använder google får leva med det. Det kallas fusk.     Och jag är ute efter titel OCH artist..


Ja just det ja.. Jag kan inte läsa tankar. Bara så ni vet. Och bara för att något är självklart för dig... Så betyder det inte att det är det för mig. Och jag tänker poängtera, som det lilla pretto jag är... Livet e för kort för att gå runt och vara sur och grinig, vafan... Och det är för kort för att spenderas med skitsnack, rättfärdighet och tråkiga tankar. Kom ihåg att du har den här gången, gör nåt bra av den! Vi är våra egna mästare, och vi bestämmer själva. Prettolektion nr 2000, slut.  


Nu blir jobb. Tjo.


Jag avslutar med världens bästa katt: Satan på julafton Satan i mellandagarna     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards