blajblaj

Alla inlägg den 3 september 2012

Av blajblaj - 3 september 2012 20:37

Jag sitter och försöker hitta skjutspel till datorn. Lyckades efter många om och men få igång "contract killer" på min teleofonn och då kom jag ihåg hur jävla kul det var när jag spelade Delta force för hundra år sen... Heheh så nu försöker jag få ner liknande, men det går så där, Testade delta, funkade inte, testade nåt annat, funkade inte heller och nu ska jag snart testa Medal of Honor, håll tummarna för att det funkar. Eller snart och snart.. Imorrn kanske, med den här hastigheten. Uäk.


Idag var en helt vanlig jävla måndag. Jag e lite trött på jobbet, men det e jag ju alltid så det va inga nyhter. Hmmm, har det hänt nåt skoj? Hmm.. Nä, ingenting faktiskt. Eller jo, jag fick supergod middag när jag kom hem, och det e fan första gången jag får det, EVER. Hahah. Det går bra nu.   


Imorrn har jag morgonpass, skönt att få sluta tidigt men usch för att gå upp 04.50


Är det min tur på toan nu?!?   



Av blajblaj - 3 september 2012 07:55

Vi såg en helt fantastisk film igår. "Into the wild" Den handlar och en kille som efter college, tröttnar på dagens samhälle, fixar en backpackerväska, bränner upp sina pengar och sen bara drar runt i USA. Målet är Alaska och den "riktiga" vildmarken, dit han faktiskt tar sig. Den e filmad litegrann som en dokumentar, men lika delar av återblickar med hans "syster" som berättarröst, scener från den 2 år långa resan och slutligen hans sista månader ensam i övergiven buss i Alaskas vildmark. Den är dessutom baserad på en verklig historia och den var bara så jävla bra. Han dör där ute, vilket han liksom fattar dom sista 2-3 veckorna, men han skriver en lapp till den eller dom som kan tänkas hitta honom:


   


Den kommer någon minut in. Asch, helt enkelt en riktigt tung men cepebra film. 


Nu ska jag åka till jobbet. Ha´re bra 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards