blajblaj

Alla inlägg den 11 september 2012

Av blajblaj - 11 september 2012 20:15

Men jag har fått lyssna på mycket skit. Jag har försökt att inte ta åt mig av sagda skit men det är SVÅRT. Förbannat svårt. För jag tycker ju likajävladant. Jag tycker oxå kufen e dum i huvvet. Jag tycker oxå kufen maskar. Jag tycker oxå kufen suckar och jävlas. Jag tycker oxå HAN E DUM I HUVVET!!! MEn jag försöker ignorera det. Så, hur i helvete ska jag få dom andra två att sluta med skitsnacket? Va? Säg mig hur.   Jag orkar inte höra mer. Jag ska fan gå till chefen och säga som det är. Hon ville ändå ha ett snack angående hur spanjoren betedde sig på kvällsbeställningen för nån vecka sen. Så då kan jag dra alltihop. Lika jävla bra.


Jag har tvättstugan. Det får räcka så.  



Av blajblaj - 11 september 2012 07:52

och började försöka instalera medal of honor istället. Så nu har jag bråttom. Och det funkade inte ens.    Bläk


Berättade jag att min namnbricka på jobbet har blivit lite sliten? Hmm, nja det har den i alla fall och det är såklart bara på e:et... = ett litet "e" som tappar färg blir ett "o". You do the math.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards