blajblaj

Alla inlägg den 18 september 2012

Av blajblaj - 18 september 2012 21:12

Jag e så jävla trött. Det va en tung dag. Imorgon blir värre. Men det e ok. Snart lön. Hehehe. För som vi alla vet, betyder pengar allt. Ja, jag är ironisk.


Nu orkar jag inte ens skoja, så jag säger godnatt.   



Av blajblaj - 18 september 2012 04:28

Det är så icke mänskligt att gå upp kl 04.00 när, det enda man ska göra är att åka till jobbet. Det är liksom bara ok om man är på väg till, säg, arlanda. Möjligtvis bromma eller skavsta, men då ska man flyga med ryan air och vi vet väl alla vilken skräckupplevelse DET är. Hahah. Fast det är såklart värt det. Det oxå. Det är bara så sjukt omänskligt att gå upp nu. För ett jobb. Huuu...   


På tal om att flyga så måste jag nog börja kolla runt efter en liten miniresa igen. Jag lutar åt Istanbul eller möjligtvis Berlin. Men jag vet inte. Det får nog bli efter jul så då har jag ju tid på mig.   


Huvudvärk har jag oxå. Bläk. Och just ja, imorrn blir det kvällsarbete. Ujuj. Hade jag glömt. Ja ja, alla extra timmar blir toppen sen när jag vill vara ledig. Woop. 


Nu blire lite stress igen. Over n´out



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards