blajblaj

Alla inlägg den 28 september 2012

Av blajblaj - 28 september 2012 06:22

Äntligen fredag. Och äntligen lite action. Karlstad står på menyn och det ska bli gött. Jag e lite nervös, men ja, vafan. Det ordnar sig. Jag kan ju alltid ta in på ett hotell om det FÖR jobbigt    Hahaha!


Jag tror jag måste köpa en resa till Berlin. Mmm. Jag tror det. Och det måste kanske bli i slutet på januari. Kanske löningshelgen. Mmmm. Det måste nog bli så. OCh så kanske Istanbul i mars... Och så en malta i april. Hahahha. Drömma och önska kan man ju alltid göra...   


Åhhh va jga hoppas att inte diskaren åker med samma tåg som mig! Herregud va jobbigt det är när språket brister. Jag skulle vilja lära mig, ta mig fan, alla jävla språk i världen, så astt man alltid kan kallprata. Med vem som helst. NÄR som helst. Mmm, det vore nåt. 


Nu ska jag visst klä på mig. Packa det sista och så blir det te att jobbe. Får se hur mycket jag orkar uppdatera i helgen.. HEheheh...


Over n´out.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards