blajblaj

Alla inlägg den 5 september 2012

Av blajblaj - 5 september 2012 19:49

Det va helt ok under lunchen eftersom jag fick vara i bistron, men sen på kvällen. Det var ta mig fan ALLA rum som skulle möbleras. Helt cepe. Och självklart har jag inte tänkt på det, alltså inte bett om hjälp. Isch. Men jag fick hjälp och nu e jag hemma. Så jävla trött bara. Och imorrn! Huuu, imorrn blire jobba av. Så jävla mycket bokat. Usch. 


Ok inte klaga. Inte tänka bara göra. Fake it til you make it. Sen ere ju helg!   Typ...


Nu: te och mackor. Sen: dusch och sovaaaaa....

Av blajblaj - 5 september 2012 07:51

Jag kan ändå inte påverka dom andra. Om dom vill gå runt och känna ilska, bitterhet, surhet, hat, missunsamhet och alla andra dåliga känslor man kan känna, ja då får dom göra det. Jag tänker fortsätta gå undan. Det e ta mig fan enda sättet. Det värsta är ju att jag hamnar i det tillslut. Och så går jag oxå runt med offerkoftan och tycker synd om mig själv. Huuu. Nä så vill jag inte ha det. Och jag MÅSTE sluta öppna upp mig snärtan! Va fan e det med mig, jag fattar ju att hon inte går att lita på, lika lite som N och spanska bögen... Men ändå. Usch.


Min plan för idag är att be Spanjoren om ursäkt ( för att han tog illa vid sig av mitt statement ) så mycket man kan jag vara. Det kostar mig ingenting, förutom ett, men kommer förhoppningsvis göra honom glad igen.


Jag lovar att från och med idag sluta snacka skit. När jag har nåt ang kufen, eller nån av dom andra får jag fan rycka mig i den lilla krage jag har och gå till den direkt. Hur jävla svårt kan det va. PUNKT.


-----------------------------------------


Jag har sovit ganska bra, verkar ha en benägenhet att vakna 45 min innan klockan ringer, men det e mest för att jag e pigg. Och ja, kissnödig såklart, hehehe.


Måste ta itu med mormor oxå, men ja, förhoppningsvis kan jag göra det antingen torsdag eller söndag. Vet inte riktigt. Hade tänkt boka upp tvättstugan och grovtvätten oxå, för jag måste fan tvätta kuddarna och täcket. All sommarsvett ska bort, hahah..


Men ok, nu har jag faktiskt lite tid att spela harpan. MÅSTE SLÅ REKORDET. Over ´n out





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards