blajblaj

Alla inlägg den 21 september 2012

Av blajblaj - 21 september 2012 23:55

Nu inser jag att ni inte vet vad som hände imorse. Efter att jag hade skrivit inlägget gjorde jag mig klar och gick ut till bilen. Satte nyckeln i tändningslåset och vred om. INGENTING. Nothing, no nada. Fick surt knata hem igen och hämta busskortet, och ta mig till jobbet. Sen och jävlig. Och inte nog med det... Åka hem kommunalt NU på kvällen. Va?! Huuu. Självklart missade jag tåget i slussen med 5 minuter så det fick bli taxi därifrån. Kom hem ungefär samtidigt som tåget jag missade. Hehe. Men kvällen var otroligt trevlig, och jag har skrattat som fan. Så man kan väl säga att det typ va värt det i alla fall   hahah...


Nu ska jag krypa ner i soffan med P och ta mig fan, njuta av att vara hemma, och att det är helg. Mmmm.  


Liiiiite jobbigt att det e städdag ute på landet imorrn. Ingen bil. Huuuu. Det blir nog ingen städdag helt enkelt. Bläk.


Godnatt.

Av blajblaj - 21 september 2012 08:07

Men det betyder INTE att jag INTE har bråttom. Faaan.


Skriver väl antagligen en uppdatering imorrn. Det e ju.. Ehrmf, "fest" ikväll. Puh.


Ok, wish me luck, over n´out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards