blajblaj

Alla inlägg den 6 september 2012

Av blajblaj - 6 september 2012 21:49

Idag var jobbig. Men det e ok. För nu e den slut och jag överlevde. Lagade till lite kyckling med grönsaker i ugnen, och så en massa grädde och ost på. Jävligt göttigt. 


Jag har börjat med bra-tack-hjälp boken igen. Eftersom jag läser MIa och så där. Det e fantastiskt hur jävla bra den funkar. Jag känner hur jag blir mer och mer lugn inombords. Det e en skön känsla.   


Nu ska jag skriva i den för ikväll och sen ska jag gå och lägga mig. Så jävla skönt att det e fredag imorrn. Och jag har stängning, vilket betyder att jag slipper vara på golvet. Mmmmm. Idag var stressig så det räckte för hela nästa vecka känns det som. Hehheeh. Huu. Nu ska jag sluta klaga. 


Gonatt

Av blajblaj - 6 september 2012 05:17

2 gånger blev det idag. Hu. Jag e trött. Och jag har ångest. Jävla skitdag. NEJ. Tänk positivt. 


GAH, min jävla dator har gjort nån jävla uppdatering nu igen, och tagit bort mina inställningar och nu tar allt jäättelång tid och faaaaan! Jag kan ju inte sånt här, jag fattar inte hur jag ska få tillbaka det! FAN.


Ok, wish me luck, jag måste springa till tåget. Uäk.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards