blajblaj

Alla inlägg den 27 september 2012

Av blajblaj - 27 september 2012 17:58

1) Packa väska

2) Komma ihåg att ta med väska imorrn när jag åker till jobbet.

3) Boka tvättid för jobbkläderna, helst på söndag.

4) Fixa hem nåt att titta på under morgondagens tågresa

5) Bada

6) Äta ( Eller räcker det med ett wienerbröd? )

7) Spela

8) Sova?


Fan jag har haft det så skönt den här veckan. Har gått och pulat med mitt julbord, och haft det helt jävla awsome  . Imorrn är sista dagen, och ja.. Det e tråkigt som fan. Heheh.. Det kommer nog bli tungt imorrn, ska ju inte bara ha en vanlig dag, med massor att göra, det är även bokslut. Yey. Bara hoppas kassan stämmer och att interndebiteringen inte krånglar. Som den brukar. Huuuu.


Och be till gudarna att jag slipper boka om mitt tåg, och kan gå någorlunda i tid. OCH att om jag måste boka om biljetthelvetet, att det fortfarande finns platser kvar! Hrmf. Fast i värsta fall får jag väl åka på lördag    Ja ja, det löser sig... 


Nu ska jag spela lite. Och hitta nåt att titta på. Jag saknar P och det känns skitlarvigt. På ett bra sätt. Haha.

Av blajblaj - 27 september 2012 04:38

Det kallas snooze, och jag förbannar den människa som kom på det. Huu. Jag har snoozat för länge, och ja. nu har jag bråttom. PÅ det har jag fått hicka. PÅ DET regnar det som faen. OCH PÅ DET har jag en cepetung morgon. Jävligt mycket att göra helt enkelt. Meeen, N kommer in tidigare, så det blir kanske bra i alla fall.  


Shit va den här veckan har gått fort. Redan torsdag, och imorrn väntar Karlstad. Jag skulle få ha ett morgonpass i alla fall, men när jag skulle köpa biljetten igår så inser jag att jag i alla fall inte kan ta ett tidigare tåg än 17.14 Men det e bra, då harj ag lite marginal på övertid.   


P åker redan idag och det känns faktiskt tråkigt. Det kommer vara konstigt att komma hem ikväll, och så är det tomt. Och så.. Heheh. Larv, jag vet.


Ok nu ska jag fixa sista och sen ut i regnet. Ha´det

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards