blajblaj

Alla inlägg den 20 september 2012

Av blajblaj - 20 september 2012 19:21

Det vafr inte "lite meckigt" idag. Det va cepejobbigt. Och fan va dålig dag det har varit. Jävla tur att den e över. Nu sitter jag och väntar på.. Nån gratängvariant, med kyckling och bacon. Mmmums. Och ost. Massvis med oooost.


Huu. Imorrn e det jobbgrejen. Juuust ja, ska ju ta bilen, woop.


Ok. Nu blir det mat.

Av blajblaj - 20 september 2012 05:28

Flera gånger den senaste veckan har jag känt lukter som jag direkt har kopplat ihop med sommrarna i Mora. FÖrst var det klippt gräs, men med nånting mer, nån blommig doft... Sen var det vid ventilationen på jobbet, luktade precis som inne i ladan.. HEheh, när vi åkte runt med den där trampbilen. Haha. Undrar varför jag så länge har tyckt illa om allt det där? Och undrar om det är åldern som gör att jag inte längre tycker så? Liksom om hjärnan har förträngt eller... Om det liksom bara inte va så dåligt som jag trodde? Hmm. Det tåls att ICKE fundera på. JObbiga känslor ska man väl bara va glad för att dom försvinner... Heheheh.. Eller?   


Jag är så glad att jag har bilen idag. Hahah! Kunde för det första gå upp 30 min senare, och jag kommer ändå komma riktigt tidigt! Det e lite meckigt idag på jobbet, men... Det e fan inget att oroa sig över nu.   


Idag måste jag handla lite grejer. Såna saker som jag liksom brukar bunkra, som bommulsrondeller och hårmojs.


Nä men dags o sminka sig kanske... Hej då.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards