blajblaj

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av blajblaj - 3 mars 2015 07:41

Ska till skolan, och träffa upp nästan hela gruppen. VI ska fortsätta redigera vår film, och komma fram till vad vi behöver filma mer. Det blir nog bra... Det går lite långsamt, men det gör inget. E är sjuk också, så det blir vad det blir...


Jag tror jag har fått sump i kaffet? Det rann jävligt fort när jag gjorde iordning det och nu smakar det... Ja, sump. Men jag pallar fan inte att göra nytt, är redan sen och vaknade med pytteliiite huvudvärk som känns som om den kommer växa... Har en dålig hår- & smink dag och jag är så trött på den här kursen nu att jag kreverar. Visserligen bara 4 veckor kvar men ändå! Jag har fortfarande mens och kan inte förmå mig att äta frukost. Kan ju bero på att det smkar sump i hela magen?! MEn ja, tur att en precis fått pengar iaf, så jag kan köpa en macka i skolan... FY fasiken vilket tråkigt inlägg, surt och jävligt. Men det får vara så ibland.  


Så jävla bråttom nu!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards