blajblaj

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av blajblaj - 8 mars 2015 07:29

Idag ska jag till Siggesta gård för en jobbintervju. Nästa vecka har jag gruppintervju. Sen hoppas jag och BER om att Skansen ska höra av sig!! Herregud så gärna jag vill jobba där. Hrmf. Är än så länge inte ett dugg nervös inför idag. Jag tänker hela tiden: det värsta som kan hända är att jag inte får nåt jobb, och då får jag typ leva på P, och typ.... Va ledig hela sommaren! Mmmm, sweet memories if last summer. Och det kan jag ju liksom inte va ledsen över. Självklart ska jag ju ha ett sommarjobb. Meeeen.... Dessutom kan jag ju alltid gå till soc. Jag menar.. Jag har fan betalat skatt sen jag va 14 år, tycker jag kan få lite hjälp en eller ett par sommrar när jag utbildar mig till den främsta samhällshjäplen som finns: Lärare! Typ. Fast det funkar visst inte så.


Intervjun ska pågå frånkl 9.00 till 11.00, det verkar som om vi ska mingla medan en blir intervjuad i taget? Vet inte riktigt upplägget men det är nåt åt det hållet. Det är ju trevligt, och sen, när det är klart ska vi visst på båtmässan.  Ja, alltså jag och P. Heheh... Jag blev helt plösligt inte sugen alls. Massor med folk, massor med båtar en ändå inte har råd med och svindyrt fika. Hmm.... Vet inte det jag. VI får se...   


Kom precis på att flygbussarna ringde igen... Jag sökte jobb där för flera veckor sen, och det var någon som ringde då, men jag missade samtalet och sen ringde den inte igen. Jag är väl inte superpeppad på det jobbet så jag sket i vilket men nu ringde den igen i fredags när jag och D från klassen va på Liljevalchs... Men. Ja, jag vet inte... Kan ju ringa tillbaka om jag inte får n¨t annat kanske... Nä taskigt, men ja.. Kanske? Heheh...


Nä dags att borsta tänderna och så sticka iväg. Dumt att komma försent till en intervju liksom... Hej då. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards