blajblaj

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av blajblaj - 11 mars 2015 07:32

Alltså, jag har skjutit på detta så jävla länge. Det är verkligen inte bra. Nu måste jag ta mig i kragen och bara göra´t. Jag vet ju att det kommer gå "fort" om jag ger mig fan på det. Men, ja, det är så mycket skönare och roligare att göra annat. Och med annat menar jag inget. Hehe... Hade så gärna tagit mig iväg och badat idag också... Men NEJ, jag måste skriva. SKRIVA.


Blev lite deprimerad efter intervjun igår, jag menar... Hur värdelös är en inte om en inte ens kan få jobb på DET stället? Men jag försöker trösta mig med att dom vill ha unga, (lite dumma) wooohooo-människor som liksom gör som dom blir tillsagda. Vet inte.. Blah, det hjälper inte. Skitisamma. Idag ska jag tänka bort det där, och fortsätta hoppas på Siggesta.


Till helgen vankas Karlstad, och spelning med Gehenna! Denna gång ska vi dock inte bo på hotell, vi får äran att bo hemma hos Liiiis. Det blir superbra och ett stort uns billigare. Även om jag gärna hade bott på hotell... Är ju lite bortskämd vad det gäller det den senaste tiden. Men, men! Det kommer bli toppen så här också.   


NU ska jag skriva. Hej då.

Av blajblaj - 11 mars 2015 07:32

Alltså, jag har skjutit på detta så jävla länge. Det är verkligen inte bra. Nu måste jag ta mig i kragen och bara göra´t. Jag vet ju att det kommer gå "fort" om jag ger mig fan på det. Men, ja, det är så mycket skönare och roligare att göra annat. Och med annat menar jag inget. Hehe... Hade så gärna tagit mig iväg och badat idag också... Men NEJ, jag måste skriva. SKRIVA.


Blev lite deprimerad efter intervjun igår, jag menar... Hur värdelös är en inte om en inte ens kan få jobb på DET stället? Men jag försöker trösta mig med att dom vill ha unga, (lite dumma) wooohooo-människor som liksom gör som dom blir tillsagda. Vet inte.. Blah, det hjälper inte. Skitisamma. Idag ska jag tänka bort det där, och fortsätta hoppas på Siggesta.


Till helgen vankas Karlstad, och spelning med Gehenna! Denna gång ska vi dock inte bo på hotell, vi får äran att bo hemma hos Liiiis. Det blir superbra och ett stort uns billigare. Även om jag gärna hade bott på hotell... Är ju lite bortskämd vad det gäller det den senaste tiden. Men, men! Det kommer bli toppen så här också.   


NU ska jag skriva. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards