blajblaj

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av blajblaj - 13 mars 2015 11:22

Nu igen... Hahhah.. Jag är jättepeppad inför helgen som, återigen ska tillbringas i Karlstad... Musik, musik, musik på agendan, and aj lavs it. Uppsatsen går sådär, men jag har i princip gett upp. Jag har skickat den för lite korrläsning av systern, men ja.. Det blir va det blir. Sen ska vi ändå ha opponering och då får jag säkert lite ändringar och så gör jag dom, och sen får jag G. Mums. Eller ja.. Det är planen iaf    Heheh.. Asch det ordnar sig.


Jag har fått reda på vart jag ska ha VFU:n också, det blir tillsammans med D och på en riktigt bra designskola, och enda negativa är att det är två till från klassen på samma skola, och ja.. Den ena är Gustav. Huu... Men men... Snart är det sommar.


Siggesta hörde av sig och vill att jag ska provjobba! Jag är jätteglad för det och jag hoppas verkligen dom gillar mig så jag kan jobba där i sommar. Mums. Däremot vill dom att jag ska prova i mitten på arpil? Tycker det låter så sent, hade gärna provat redan nu, och så kunnat, inte vet jag, jobba lite extra kanske? Asch, allt löser sig. 


Nu ska jag fortsätta överpacka mig. Yey! Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards