blajblaj

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av blajblaj - 7 mars 2015 09:22

Idag ska jag skjutsa P till centralen så han kan åka till uppsala och spela Magic, sen ska jag ta mig nånstans för lite shopping (jag är helt inne i en shoppingperiod och jag KAN INTE STÅ EMOT) för pengar som jag inte har... Sen ska jag ta mig ut till värmdö och kolla på en vagn och när jag ändå är på g ditut kan jag ju kolla till min vagn, hade lite funderingar på om jag skulle börja montera ner det yttre golvet, men jag vet inte... Det känns fortfarande övermäktigt. Jag pratade om detta med systern och då tipsade hon mig om att göra delmål. Och det låter ju som en riktigt bra idé tycker jag. Så nu ska jag göra lite listor och boka in småsaker i kalendern så får vi se vad det blir av det hela.


Har beställt mer garn också, 50 g är liksom olika långt har jag upptäckt. Hehhe, har älskar garn och hållt på med garn hela mitt liv men aldrig lagt ihop 1+1 typ. Sen beror det ju på vilken strl en har på stickorna också... Hel jävla vetenskap om du frågar mig   . Nystanen kostade bara 15 kr st så jag tyckte jag kunde kosta på mig. Dessuotm var jag tvingen att köpa för det lila garnet är slut och jag har tummen kvar att göra. Så... Att ehhh...


NU ska vi dra. Hej då.

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards