blajblaj

Alla inlägg den 16 mars 2015

Av blajblaj - 16 mars 2015 09:02

Uppsatsen blev som den blev. Men jag är så jävla nöjd när jag ser hur mina kurskamrater har suttit och slitit och våndats och haft magsår hela helgen på grund av det här! Hahah, jag åkte till Karlstad och lyssnade på musik istället. Så jävla göttigt. Men nu på morgonen slrev jag klart och har sen slängt upp den på vår klassida på pbworks. Den är inte särskilt bra, men det är iaf gjord. Sen blir det opponering och då får jag en sista chans att göra ändringar och sen är klart. Mums. Sen ska jag bara genomlida visningen av vår film, som blir DET sämsta i mannaminne, men.. Ja, skitsamma. Jag får se det för vad det är, en film gjord i en kurs på högskola. Inte mer, inte mindre.


Men helgen!! Åhhh vilken härlig helg jag har haft. Jag har inte ens ord att beskriva. SÅ jag skiter i det. Men göttigt var det och jag längtar redan tills nästa gång... När det nu blir. Hehe... Nåväl, det som händer händer.


Idag ska jag tydligen till skolan, och jag har bilen, för OM vi kan lyckas övertala E att spela in mer film. Jag funder på att vara barnslig och bara, nä, jag orkar inte. Nä jag vill inte. Näääää... Men jag vet ju att det bara är larv och att jag inte kommer göra så. Men jag vill. Hahaha... Börjar dock 11.oo vilket är cepeskönt, kan åka hemifrån typ 10.30 Yey!


Och nu borde jag väl äta nåt. Hmm... Ja, ja.. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards