blajblaj

Alla inlägg den 21 mars 2015

Av blajblaj - 21 mars 2015 07:27

Ja alltså, idag hade jag tänkt ta mig ut till landet och starta allt det där jobbiga som jag måste starta där ute. Men just idag, bara för jävelskap, har meteorologin valt att ha ett av sina VÄLDIGT sällsynta rätt. "Dom" sa: att det skulle snöa igår. Jag sa: bullshit, "Dom" fick rätt. "Dom" sa: att det skulle bli värre framåt kvällen. Jag sa: bullshit, nu smälter det undan... "Dom" fick rätt igen. Nu är det nollgradigt och snön ligger där den la sig. Så typiskt. Men å andra sidan, vi har haft saker inplanerade varenda helg sen flera veckor tillbaka, och denna helgen skulle jag EGENTLIGE varit på den där kolloledarrekryteringshelgen... Men jag avbokade, jag har ju ändå redan tackat jag till sommarjobb, och känner dessutom att det är ett FÖR stort åtagande för mig. En ska ju liksom finnas där, tillgänglig dag som natt, och på ALLA lov. Inkl jullovet. Hrmf. Det va ju liksom därför det inte ska bli nåra barn här, jag är för självisk och vill göra saker för MIN skull. Kan inte tänka mig att leva för nån annan... Igen. Nätack. Däremot har jag bestämt mig som fan. Det SKA bli en resa vid jul. Jag ska se till att det blir så. Jag vill verkligen. Hahah...  Så dagen kommer kanske spenderas med resletande och planering. Mmmm... Det blir bra det...


Och idag fyller min syster år. Men hon med fru, har tagit sig iväg till Paris för en romantisk weekend. Det hindrade dock inte henne från att ringa nu, medan jag höll på att författa ett grattis sms, och anklagande fråga: varför har du inte ringt? Hahahah! Men jag skickade sms:et iaf efter vi hade lagt på. REBELL! Hahah.. 


Jag skulle verkligen behöva en ny dator...  



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards