blajblaj

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av blajblaj - 5 mars 2015 08:49

Fattar inte hur jävla snabbt veckorna går. Mars kommer (som vanligt) bara försvinna i ett töcken tillsammans med februari. Men jag klagar inte. Snart är sommaren här och det är ju inte fel. Fast så fort jag tänker på det, kommer lite stress och lite ångest... Har ju "landstället" att ta hand om och jag vet inte hur det kommer lbi med det. I-Landsproblem, javisst, men inte desstom mindre verkliga. Har hittat en vagn som säljs ute på värmdö, ska försöka få till att åka och kolla på den i helgen. Ska ju ändå ut till Siggesta på intervju så det borde gå att ordna.. Fast Värmdö är ju för sig stort som fan, så det kanske är skitlångt från där jag är? Heeeh... Det löser sig nog. P ska kanske till Uppsala och spela Magic och då får han ta ta tåget, såjag kan ha bilen. Funtar på att lasta in gräsklipparna och åka till nån gds-hall och tömma den för att kunna rengöra och torka ut den... Jag hällde ju på "fel" bensin det sista jag gjorde i höstas så den dog mitt i klippningen. Men jag tänker att det borde gå att fixa... Man kan ju testa iaf, vad är det värsta som kan hända liksom?    Hehe...


Idag börjar jag 13, men jag ska träffa D från klassen och käka lunch innan ... Klockan är bara 9 nu så jag har lååång tid innan jag måste åka. Jag känner mig relativt förberedd också, ska ju "testopponera" på min klasskompis och det tror jag är jävligt bra. Lärorikt, som det heter.


Nu ska jag göra nåt. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards